Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » POMOC

POMOC

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Pytanie: Kupiłem i otrzymałem klucz i link do programu, jednak nie mogę go pobrać
Odpowiedź: Najczęstszą przyczyną jest blokada firewall'a lub programu antywirusowym. Najprostszym rozwiązaniem jest czasowe wyłącznie programu antywirusowego i firewall'a. Użytkownicy zaawansowaniu mogą dodać regułę umożliwiającą pobranie programu z danej lokalizacji

Pytanie: Podczas instalacji mój program antywirusowy podaje, że program jest niebezpieczny i może służyć do wyłudzenia danych.
Odpowiedź: Jeśli wersja instalacyjna pochodzi z naszych zasobów to może być Pan spokojny, ten komunikat to tylko wiadomość, gdyż program łączy się z Internetem, a proces aktywacji wymaga podania danych, najczęściej maila i telefonu, rzadziej danych osobowych. Większość programów antywirusowych umożliwia dodanie do bazy programów zaufanych albo potwierdzonych, warto to zrobić, a po tej czynności, nie będzie w przyszłości tego typu komunikatów.

Pytanie: Chciałbym mimo wszystko mieć program w wersji na płycie i w pudełku. Czy jest taka możliwość?
Odpowiedź: Większość producentów coraz częściej odchodzi od wersji pudełkowych i już nie oferuje fizycznych produktów. Nasza firma jednak wychodzi naprzeciw klientom i wprowadziła taką możliwość przy składaniu zamówienia można dodać opakowanie z płytą i pudełkiem tzw. DVD, w opakowaniu będzie znajdował się również klucz licencyjny oraz plomba. Oczywiście klucz również zostanie przesłany elektronicznie

Pytanie: Zauważyłem, że oferowany w państwa sklepie program jest o połowę tańszy niż na stronie producenta i innych sklepach internetowych, czy na pewno jest to legalna wersja?
Odpowiedź: Dziękujemy za czujność, w przypadku zakupu produktów cyfrowych warto być ostrożnym. Nasz sklep oferuje wyłącznie programy pochodzące bezpośrednio od producentów lub wskazanych przez producenta oficjalnych dystrybutorów ich produktów, Z reguły mamy umowy partnerskie, które gwarantują nam bardzo dobre ceny a niektóre produkty oferowane są na wyłączność naszego sklepu. Na każdy kupowany produkt wystawiamy dokument sprzedaży.

Pytanie: Czy przed zakupem jest możliwość przetestowania oprogramowania?
Odpowiedź: W praktyce wszyscy producenci umożliwiają przetestowanie oprogramowania przed jego zakupem, wystarczy napisać prośbę a wyślemy link do pobrania wersji demo. Proszę też pamiętać, że wersja demonstracyjna posiada ograniczenia, np. brak możliwości zapisu, druku, wykonany projekt zapisywany jest ze znakiem wodnym albo posiada inne ograniczenia

Pytanie: Po zakupie i opłaceniu nic nie otrzymałem
Odpowiedź: Jeśli otrzymał Pan informację o zrealizowanym zamówieniu, proszę o sprawdzeniu zakładki SPAM, ze względu na załączone linki mogą być przenoszone w to miejsce. Jeśli nadal nie otrzymał Pan wiadomości, proszę o kontakt na maila sklep@pctronik.pl lub telefon 791 691 999

Pytanie: Nie mogę aktywować programu, otrzymałem komunikat nieprawidłowy klucz licencji
Odpowiedź: Proszę o sprawdzenie czy klucz został prawidłowo wpisany lub skopiowany, częstymi błędami są omyłki 0 i O, a przy kopiowaniu dodawana jest na początku lub końcu spacja

Pytanie: Nie mogę aktywować programu, otrzymałem komunikat nieprawidłowa wersja programu
Odpowiedź: Najczęstszą przyczyną jest użycie nieprawidłowej wersji np. Steganos Safe to nie ten sam program co Steganos Suite, Niektórzy producenci mogą też wymagać podczas instalacji użycia starszej wersji programu np. Incomedia Website X5 2019, która dopiero po zainstalowaniu zostanie zaktualizowana do najnowszej wersji.

Pytanie: Co oznacza, że zakupiony program posiada licencję na 12 miesięcy
Odpowiedź: Dokładnie jest to czas działania programu, po tym czasie licencja przestaje działać lub będzie ograniczona funkcjonalnie, oczywiście jest możliwość jej przedłużenia na kolejny okres, należy w tym celu kupić nową licencję i aktywować (przedłużyć) licencję. Warto też pamiętać, że producenci często oferują stałym klientom specjalne upusty.

Pytanie: Co znaczy licencja wieczysta, aktualizacje przez 12 miesięcy?
Odpowiedź: Licencja jest wieczysta to znaczy, że dany program będzie działał zgodnie z zawartą umową, natomiast może on podlegać pewnym ograniczeniom, np. brak możliwości zaktualizowania do najnowszej wersji, korzystania z usług dodatkowych np. hostingu czy wsparcia pomocy producenta. Oczywiście każdy producent umożliwia przedłużeni licencji o kolejny okres użytkowania

Pytanie: Używałem programu PDF Pro3 wersji testowej, jednak po zapisaniu pracy wykonane pliki na każdej stronie mają znak producenta czy przy zakupie będzie możliwość ich usunięcia?
Odpowiedź: Tak, "znak wodny" w pełnej wersji zostanie automatycznie usunięty, a po jego zapisaniu nie będzie widoczny

Pytanie: Podczas pracy z siecią bezprzewodową nie pobierają mi się aktualizacje.
Odpowiedź: To najczęściej forma zabezpieczenia, wystarczy dodać w programie dane połączenie WiFi jako zaufane i wszystko powinna działać prawidłowo.

Pytanie: Przeinstalowałem system operacyjny i nie mogę ponownie aktywować programu.
Odpowiedź: Proszę sprawdzić czy wszystkie dane które Pan wprowadza są prawidłowe, mail, login, numer telefonu serwer aktywacyjny może je porównywać, jeśli się nie zgadzają z danymi użytymi podczas pierwszej aktywacji nie będzie możliwości aktywacji programu. W celu ponownej aktywacji proszę o zwrócenie się do producenta o restart klucza, odpowiedź uzyska Pan na maila podanego podczas rejestracji. W przypadku dalszych trudności proszę o maila na sklep@pctronik lub telefon 791 691 999

Pytanie: Usunąłem maila. Czy jest możliwość ponownej wysyłki programu?
Odpowiedź: Tak, wszystkie dane przechowujemy na naszym bezpiecznym serwerze, po otrzymaniu prośby na zarejestrowany w sklepie mail zostaną wysłane wszystkie dane.

Pytanie: Utraciłem dostęp do maila, czy można odzyskać klucz licencji bez dostępu do poczty?
Odpowiedź: Oczywiście, chociaż będzie to wymagało dodatkowego sprawdzenia. W tym celu proszę o kontakt telefoniczny na 791 791 999. Jeśli skontaktuje się Pan z numeru który został podany przy zakupie, zmienimy maila na inny, który umożliwi aktywację programu


Pytanie: Utraciłem dostęp do maila i mam zmieniony numer telefonu. czy mogę odzyskać klucz licencji?
Odpowiedź: Sytuacja nie jest beznadziejna, ale na pewno trudniejsza i bardziej skomplikowana.  W celu pomocy proszę o kontakt na maila sklep@pctronik.pl lub telefon 791 691 999

Pytanie: Czy jeśli wykonam projekt strony i go sprzedam znajomemu to będzie to w pełni legalne?
Odpowiedź: Jeśli licencja ma status wersji komercyjnej to oczywiście jak najbardziej jest to legalne. Oczywiście pozostaje kwestia rozliczenia podatkowego z Pana klientem, warto też o tym pamiętać, że uzyskany dochód może podlegać opodatkowaniu, dla pewności warto to skonsultować z prawnikiem lub poszukać odpowiedzi w Internecie.

Pytanie: Kupiłem program graficzny i chciałbym go używać w firmie, ale zauważyłem informację, że jest to licencja do użytku domowego
Odpowiedź: Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie gdyż każdy producent ma swoją procedurę, z doświadczenia wiem, że prawdopodobnie będzie koniecznie kupienie nowej licencji komercyjnej.

Pytanie: Mój program ma licencję na 3 stanowiska, czy mogę udostępnić go koledze?
Odpowiedź: Zachęcam do zapoznania się z regulaminem producenta, ale z doświadczenia wiemy, że licencja wielostanowiskowa najczęściej jest przypisana do jednego użytkownika (jednego gospodarstwa, domu mieszkania) i może być używana przez właściciela ewentualnie członków rodziny. Proszę też pamiętać, że nawet jeśli da się coś takiego zrobić to może być to niezgodne z umową licencyjną.

Pytanie: Nie potrzebuję już programu czy mogę odsprzedać licencję?
Odpowiedź: Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, wszystko zależy od zapisów w umowie licencyjnej, nadmienię od siebie, że coraz częściej producenci dopuszczają taką możliwość.

Pytanie: Czy przy zakupie kilku licencji mógłbym uzyskać dodatkowy rabat?
Odpowiedź: Proszę o kontakt na maila: sklep@pctronik.pl lub telefoniczny 791 791 999

Pytanie: Czy jest możliwość nawiązania współpracy i zakupy w cenach do dalszej odsprzedaży?
Odpowiedź: Jeśli prowadzi Pan działalność gospodarczą to nie powinno być przeciwwskazań. Proszę o kontakt na maila: sklep@pctronik.pl lub telefoniczny 791 791 999

Pytanie: Prowadzę blog, mam własny kanał YouTube, czy może są Państwo zainteresowani współpracą?
Odpowiedź: Zawsze chętnie rozmawiamy! Proszę o kontakt na maila: sklep@pctronik.pl lub telefoniczny 791 791 999

Pytanie: Zauważyłem u Państwa w sprzedaży program, który jest u producenta udostępniany jako bezpłatny. Proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedź: Rzeczywiście może tak być np. Programu Magix Music Maker  albo Incomedia Website X5 Go. Podstawową różnicą jest najczęściej brak wsparcia po zakupie lub pewne ograniczenia ograniczenia.

Pytanie: Zauważyłem na stronie producenta, że pojawiła się nowa wersja programu, czy jest możliwość zaktualizowania mojej wersji czy muszę kupić nową licencję?
Odpowiedź: Większość producentów oferuje programy w wersji upgrade (uaktualnienie), dla stałych użytkowników jest ona oferowana na preferencyjnych warunkach finansowych, warto też to sprawdzić, ewentualnie proszę o kontakt na maila: sklep@pctronik.pl lub telefon 791 691 999

Pytanie: Posiadam Linux'a czy mogę uruchomić zakupiony program, który jest pod Windows?
Odpowiedź: Niestety nie, chyba, że w trybie emulacji Windows'a, chociaż i tu mogą być trudności, warto skorzystać z wersji testowej i sprawdzić przed zakupem

Pytanie: Co oznacza, że oprogramowanie sklepu jest  na 3 domeny?
Odpowiedź: Oznacza to, że licencję można używać na 3 domenach, w rzeczywistości oznacza to, że możemy użytkować jako 3 różne sklepy, nawet zlokalizowanych na różnych serwerach. Jedynym warunkiem, że każdy sklep musi należeć do tego samego licencjobiorcy (podmiotu gospodarczego)


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu